Film...

Ikväll hade jag tänkt sitta i soffan o kolla på film, jag ska se United 93 på trean hade jag tänkt som handlar om den 11 september...Dagen då allt förändrades i hela världen, den dagen satt jag som fastklistrad vid tv:n o följde allt som hände....Satt o såg precis då de andra flygplanet kraschade in i World trade center o man visste inte vad man skulle tro, va de på riktigt eller var de bara en film....Samma film som spelades på alla tv kanaler ngt som fick hela världen att stanna upp o verkligen tänka.....Vad var de som höll på att hända egentligen hade terroristerna hela världen i ett starkt grepp o skulle dom nu ta över.....Även fast jag satt långt borta i lilla sverige så led jag så fruktansvärt med alla som denna dagen på ngt sätt blev drabbade.....Så många som fick sätta livet till denna dagen o som inte alls kunde påverka de som höll på att hända.....Så nu ska jag vila mina ögon på tv:n o hoppas filmen är riktigt bra.....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Emma

Mjaaa. ska suga lite på den karamellen. Jag återkommer puss

2009-01-19 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0