Film...

Idag till middagen så kollade jag på film men ibland så kan man ju undra vart folk får sina ideer till filmer....Jag såg på Meet the spartans o efter ca 10 min så funderade jag på om jag skulle stänga av filmen....För banne mig sämre parodifilm har jag inte sett ngn gång o ändå så kan ju dom va lite småroliga emellanåt men denna hade inte mkt o skratta åt.....Led mig igenom hela filmen iaf för jag är sån att har jag betalat för en film så ska jag banne mig se den oxå.....Men jag kan verkligen inte rekomendera den åt ngn annan.....

Har inte riktigt hunnit med de jag ska göra ännu idag heller men ska ta tag i tvätten nu hade jag tänkt.....Gick en prommis med vovvarna förut o då gick jag förbi hos dom som kommer att få valpar efter Mio om två veckor.....De va ju som så att vi hade ju hunnit para dom innan avelsförbudet kom upp så de va ju inte så mkt o göra åt den saken....Tiken va alldeles rund om magen o låg mest o sov då jag va där o hälsade på.....Hoppas att allt kommer att gå som de ska om två veckor då valparna är beräknade att komma till världen....Får lägga upp en bild på dom sen då dom kommit.....Nu ropar tvätten på mig så det är väl bäst att jag stoppar in den i maskinen då så den blir tyst....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0