Förgiftad...

Ja de va väldigt nära att jag höll på att bli de ikväll vill jag lova.....Eftersom jag inte hade ngn ork till o laga mat så köpte jag en färdigrätt från VV som jag skulle sätta tänderna i......De blev deras lasange lättsamt o äta o gott.....Men då jag ätit halva portionen så fick jag ngt konstigt på gaffeln tyckte jag.....De va ju en äckligt slemmig svamp som va i min mat.....O då så lär ju jag ha ätit några oxå innan jag märkte att de va sånt i min mat.....Men varför stoppar man in en massa svamp i en lasange jag brukar aldrig ha de i min mat så då vill jag ju inte ha de där heller.....Jag äter de mesta men svamp än i vilken form de äter jag bara inte slemmiga äckliga saker som man faktiskt kan dö av tror jag.....Så nu hoppas jag ju bara att jag överlever tills imorgon även fast jag fick i mig äckligheter.....*urk*

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0