Första dagen...

Idag var första riktiga dagen tillbaka på jobbet med alla kollegorna o alla underbara barnen....Så himla roligt att få träffa alla igen o som vanligt har man fått många glada skratt med både barn o vuxna....Är ju de som är så himla roligt med mitt jobb att man får skratta mkt o ofta där....Tycker att alla borde ha lika trevliga kollegor som mig som förgyller ens vardag så man orkar ta sig igenom den.....

Va nyss inne o pillade lite på min nogg oxå o den e fortfarande kvar men hänger väl på en skör tråd för tillfället....Just nu så håller jag på o funderar över vad min blogg här ska handla om så att folk vill vallfärda hit o så att jag kommer upp i tusentals besökare varje dag....=).....Men jag vette tusan vad jag ska skriva om för att jag ska komma upp i dessa siffror jag skriver ju i första hand bara för att få skriva av mig o de gör jag ju bara för min egen skull o ingen annans....O det är kanske lite svårare att slå igenom i bloggvärlden då man bor norrut för här uppe så e de ju så himla långt till allt oxå o då hamnar man ju lite på sidan tyvärr....Men ngn ska väl va den första som lyckas oxå o då kan de väl va lilla jag tycker jag faktiskt.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0