Första vägningen...

Nu så har jag genomgått den första vägningen sen inkrivningen på VV förra veckan o jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet....På en vecka så har jag lyckats gå ner 2,1 kilo o det av att äta som vanligt egentligen men mer tänka på vad man äter så de känns jättebra....Så nu är de ju bara att försöka o kämpa på i samma anda o hoppas att man fortsätter att gå ner iaf, så länge jag gör de så är jag nöjd.....Men man måste väl räkna med ngt bakslag oxå o kanske gå upp ngt kilo, för som de sägs så väger ju muskler mer än fett så den dagen jag gått upp så kan de ju bara betyda att jag fått en ny muskel....=).....Belönade mig sj lite med att köpa lite VV godis oxå o jag ska smaska i mig en sån choklad bars sen o riktigt njuta av varje tugga för jag har ju vart duktig o inte ätit godis på en hel vecka....Vilket är väldigt lång tid för o vara mig kan jag lova, men lite VV godis kan man ju unna sig då dom innehåller så lite points dom med.....=)

Hade tänkt att jag skulle vara duktig o blogga en sväng innan jag åkte o vägde mig men då jag kom hem så blev de strömavbrott så de gick inte.....Fast jag tänkte ju först att gud så bra att jag nu har bärbar med fullt batteri för då kan jag ju blogga iaf, men modemet o routern går ju på ström så de gick ju iaf inte märkte jag.....Så då gick jag o la mig o läste lite istället o blev så himla trött så jag ställde alarmet på mobilen o sov en stund istället o de va så himla skönt......Har en liten oroande värk nere i ryggslutet vilket ibland kan innebära att det är feber på g, jag hoppas dock att det inte är så eftersom jag ska på kalas på lörd o vill verkligen åka dit......Kalaset börjar redan kl 12:00 på dan o sen så håller de på tills dom sista somnar ngn gång på natten, börjar med tipspromenad o sen lunch på sjön.....Därefter middag med underhållning på kvällen o hela kalaset bjuder dom på behöver inte betala ngt alls under hela dagen så de kallar jag ett väldigt bra kalas må jag säga.....Så jag hoppas bara att ryggen är bra imorgon så att det inte är ngn feber eller så imorgon då man vaknar......Ska snart ner i sängen så de blir bara ett inlägg ikväll....Får väl bättra mig imorgon istället o skriva några fler.....

Natti natti o sov gott alla där ute......

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Emma

Grattis! Stolt över dej hjärtat! Åh vad du e duktig. Duuu...Vad kostar de att vara med i VV? Man kasnke skulle testa!? Puss

2009-01-15 @ 21:45:07
Postat av: elina

Å grattis! Vad kul. Och vad du inspirerar mig att skärpa mig... har slarvat i över en vecka nu. :P Hoppas du får en fin helg! Kramar.

2009-01-16 @ 20:17:43
URL: http://dethararelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0