Fortfarande sjuk...

Som jag sa sist så höll jag andan angående min lilla svarta o mina förhågar har nu besannats o den funkar fortfarande inte som den ska....Detta innebär en resa till supporten igen så att min dator ska få genomgå en hel rensning o då så ska de väl banne mig funka som de ska hoppas jag....Kommer dock att gå miste om min älskade musik jag har på datorn men den finns redan på flera olika skivor o i brist på annat så får jag väl leta reda på en massa ny musik lite här o där.....

Så ikväll så kommer jag ju inte få ägna mig åt msn igen kan ju va lite onödigt då min dator fortsätter att skicka iväg en massa dumma länkar som bara förstör.....Kan som sagt bara hoppas att inte alltför många blir drabbade av detta utan att dom klarar sig från detta.....Får väl snart vandra ut med vovvarna då o sova istället så inte ngt ont som inte för ngt gott med sig som de sägs.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0