Funkar lite bättre....

Ja nu så börjar de verka som om att saker o ting ska lösa sig med datorn iaf o jag är skyddad för stunden iaf men funderar starkt på att byta virusskydd för de är inte alls som de va innan min dator kraschade....E så jäkla dumt att en sån sak ska få förstöra så himla mkt så att ens dator inte alls blir sig sj igen.....Nu hoppas jag bara på de bästa o att den ska funka någorlunda framöver iaf annars så får jag lämna in den på Elgiganten tror jag.....

Är så himla trött ikväll o tankarna flyger runt inne i skallen på hur jag ska välja väg inför framtiden.....Ena gången så ska jag gå åt vänster nästa gång åt höger o vissa ggr pekar vägen rakt fram.....O jag borde väl gå rakt fram o inte tänka baåkt på sånt som hänt men hur i fanken gör man då tankar från förut ligger fastgrodda inne i mitt huvud.....Tankar som både är så himla trevliga o underbara o tankar som är fruktansvärt sårande o som gör att man bara gråter inombords då man tänker på dom.....Förstår inte varför just dessa tankar är dom som växer sig fast men dom ligger väl där så att man inte ska göra om samma misstag igen.....O alla dessa misstag har ju gjort att jag nu inte alls släpper in ngn på livet är inte ens intresserad av att starta ngt seriöst just nu o de har ju känts så ett tag o inte förrens jag orkar så släpper jag in ngn igen....O den dagen jag gör de så är de på min primesser o ingen annans.....Det är jag som bestämmer över mitt liv o vad som ska ingå i det....

Nu ska jag sova klockan ringer tidigt imorgon.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0