H-vete o j-kla skit...

Ja just nu så e jag ganska så irriterad på allt vad datorer heter så detta blogginlägg är verkligen lite smått framtvingat känner jag....Men jag måste ju meddela att jag lever iaf o att jag saknar min lilla blogg ngt enormt just nu....Visst datorn funkar nu som den ska men då vill inte datorn nu ta emot mitt säkerhetspaket från Glocalnet har ominstallerat de flera ggr på deras inrådan men de blir ju tammefan ingen skillnad alls.....Mitt säkerhetspaket gör så att jag kan komma åt msn men inte min mail o internet, så just nu sitter jag helt oskyddad från virus o funderar på att kasta ut datorn genom fönstret....Lär väl få ringa till dom imorgon än en gång för att försöka få till de för o sitta oskyddad de vill jag helst inte, lär väl sluta med att jag får börja använda datorn på jobbet istället o blogga därifrån men då kan ju inte jag blogga så ofta som jag vill....

Nu orkar jag dock inte blogga ngt mer utan ska göra ett sista försök ikväll med Glocalnets säkerhetspaket o sen gå o dra täcket över huvudet o ligga där o va förbannad istället.....Det konstiga är ju att de funkar då man pratar med dom o dom hjälper mig men så fort jag stänger av o startar om datorn igen så funkar inget alls......Så nu ger jag upp detta för ikväll....

*puss o kram*

Orkar inte ens lägga upp en bild....

Skriv något till mig
Postat av: O.S

Hej Jag ska kolla på insidan av GN,om jag kan lösa det.Jobbigt att ha så där...

Ha de gött!!

//O.S

2009-01-28 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0