Helg...=)

Så himla skönt att det än en gång har blitt helg o man får vara ledig o inte göra ngt alls......Blir en väldigt lugn helg för min del o de känns riktigt bra, de enda som jag verkligen ska göra är att duscha o klippa mina hundar.....Men de gör jag på söndag för de är en riktig söndagssyssla.....Imorgon ska jag börja med en lång sovmorgon o sen så ska jag kanske gå på lång prommis med vovvarna om vädret tillåter.....Idag så har de tyvärr varit lite kallt o då går man inte så himla långt med två vovvar som lätt fryser ute....

Nu blir de lite tv-tittande i soffan o sen så borde jag väl fixa ngn middag men vi får väl se om jag orkar hitta på ngt.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0