Hungrig...

Är just nu lite hungrig o funderar på om jag borde fika lite o sen gå ut med vovvarna på promenad.....Såg ju då jag köpte VV:s butiksguide att de finns gott om mjukt bröd som man faktiskt får äta som innehåller lite points så då slog jag till då jag handlade o köpte lite mjukt bröd för de är ju så himla gott.....O att knapra hårdbröd e ju inte så himla skoj alla dagar direkt, man blir ju lätt less på de....Sen så ska jag plocka fram middagen ur frysen oxå hade jag tänkt....Idag så ska de bli lax o potatis till middag hade jag tänkt det är dock dyrt i points men så himla gott så man får unna sig de ibland....

Har vart duktig o läst lite i Partylite pärmen oxå men eftersom jag sj vart värdinna för så pass många partyn så kan jag ju de mesta sen förut o de känns faktiskt skönt....Sen så vet ju jag att det är riktigt bra produkter så då blir de ju så mkt roligare att läsa på oxå.....

Nej nu blir de lite fika så jag får ork till o gå ut med hundarna....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Anna

Vad är partylite...? nollkoll =)

2009-02-01 @ 10:29:12
URL: http://utanspaningingenaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0