Jag en VV:are.....

Ja de stämmer faktiskt som rubriken säger att jag blitt en V V :are.....Men sen så kan de ju stå för en massa saker antar jag men i mitt fall så står de för Viktväktarna.....Ja jag tror att detta kan va en möjlighet för mig att gå ner i vikt o att sen försöka o hålla den oxå.....För ca 2,5 år sedan så gick jag ner ganska mkt i vikt dock pga att jag nästan inte åt ngt alls o att jag hade en stressmage som gjorde att jag kräktes lite nu o då.....Den vikten jag tappade då har jag plockat på mig igen men nu så ska de bort igen men på ett mer sunt sätt med rätt kost o träning....O de känns så himla skönt att äntligen ha kommit igång med detta o de känns som om att jag är på rätt väg nu med mitt liv.....Har även stöd på mötenena av M så då känns de så mkt lättare o vi kan sporra varann till att detta verkligen ska fungera.....

Så denna resa mot mitt nya liv ser faktiskt ut att kunna bli ganska så bra med tanke på mina val som jag gjort nu o de stöd som jag har av nära o kära runt mig oxå.....Familj o vänner som stöttar mig i detta o som verkligen vet att detta är ngt jag vill, så detta ska verkligen gå vägen denna gången.....Får väl berätta om jag tappat ngt kilo tills jag ska på vägning nästa vecka igen, men jag ska banne mig ha gått ner ngt iaf så man kan få sträcka lite extra på ryggen inför dom andra....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Emma

...Nice, jaa, mycket bättre sätt än det som användes senast! Stolt över dej.... Men då kan juh inte du kalasa på båten... De e juh massa points. Puss

2009-01-09 @ 18:33:18
Postat av: Malin E

Jag tycker också att det är otroligt kul att du började, för då får ju jag lite stöd också ;-)

Det är nog bra att vara två som går, blir lite svårare att fuska då ;-)

2009-01-10 @ 20:47:10
URL: http://rossbolsmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0