Kväll...

Nu e de kvällen o klockan e snart kvart i 12 o jag ska snart vandra ut med hundarna så att jag kan krypa ner i sängen o sussa sen.....Ibland så kan jag tycka att lördagar går så himla fort men denna dagen har gått i alldeles lagomt tempo o jag har hunnit med lite av varje.....Middagen blev riktigt god o den mättade alldeles lagomt precis som den ska göra....E så jobbigt då man äter så man mår illa o får ont i magen så man inte kan röra på sig på flera timmar....Har oxå hunnit med en till apelsin nu för en stund sen så jag inte behöver vakna o va hungrig mitt i natten....

Mitt liv har ju som alla andra liv ett förflutet som kanske inte alla ggr är de bästa.....Men mitt förflutna är ngt jag får leva med o som kommer med på köpet om man lär o känna mig....Ett förflutet som gjort att jag har vuxit mkt o nu vet vad jag vill ha ut av livet.....Om man är med om mkt så blir man mer vaksam o försiktig o rusar inte in i saker o ting utan tänker sig för både en o två ggr....Men samtidigt så vill jag inte att ngn dömer mig o tror sig veta hur jag vill ha de.....Den enda som styr över mitt liv är jag sj o de kommer jag aldrig att ändra på, den kontrollen håller jag väldigt hårt i....Jag har bearbetat mkt i mitt liv o lagt mkt bakom mig men vissa saker håller sig kvar i minnet o dom sakerna vill jag ska ligga där som en liten påminnelse om saker som varit...Är det dock ngt man undrar över så fråga gärna som sagt så svarar jag på de mesta.....

Vill oxå påminna om att min blogg är min o i den så skriver jag precis de jag vill o känner för just här o nu....Skriver om mina känslor o allt som händer i mitt liv.....

Nu ska jag vidare ut med hundarna o sen sova o drömma mig bort....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0