Lite gladare....

Okej nu så e jag lite gladare än sist men har minst lika ont iaf.....Har just nu beställt mina tågbiljetter ner till båtresan som ska ske i mars....Fick dock klämma in en extra semesterdag för att få tag i billigare biljetter men de tyckte jag att jag var värd så de gjorde inget.....=)

Ser väldigt mkt fram emot denna resan o de ska bli så himla skönt o få komma bort igen en sväng, jag har ju kommit underfund med att jag måste unna mig mer sånt om jag ska kunna få ha lite roligt här i livet....Kameran ska med o attans vad de ska knäppas bilder vill jag lova måste ju dokumentera denna resan fullt ut......De ska ju synas hur roligt jag har haft det hela tiden.....

Nej eftersom jag inte fått ngn massage ännu så blir de till o krypa ner under täcket nu o hålla tummarna att ryggen är bättre imorgon så jag kan åka o äta middagen på kalaset iaf...Ringde kusinen o kollade om de va okej men han va lite onykter redan ikväll så jag vette tusan om han fick klart för sig att jag kommer till middagen eller inte.....Men mamma får väl meddela de imorgon oxå så kanske han får de klart för sig.....Så nu får jag hålla tummarna på att ryggen e bättre imorgon så jag kan åka en sväng....

Natti natti.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0