Lite panik...

Känner lite panik inför att stänga ner bloggen på nogg.se känner jag.....Har suttit o pillat på radera knappen ett tag men de går bara inte o trycka på den.....Känns som om att jag kommer att ta livet av allt som jag har gjort på den sidan....Det känns riktigt jobbigt helt enkelt o just nu så känns de inte som jag klarar av att döda min lilla blogg....Äsch vad fånigt det verkar men jag har verkligen älskat min blogg på nogg o har jobbat mkt med den så att den är precis som jag vill ha den....Ja jag tar nog inte detta steget ikväll iaf kan jag meddela utan den får leva kvar ett tag till o vara mitt lilla skötebarn tills jag orkar ta bort den.....

Trodde den dagen jag började mitt bloggande på passagen.se att jag inte alls skulle komma att tycka om detta men då jag började så va de så himla roligt o den responsen man fick i kommentarerna gjorde ju jobbet så mkt lättare....När jag sen bytte så hamnade jag i en tillfällig svacka o de hände inte så mkt men nu på slutet så har jag verkligen älskat o blogga igen o det är största anledningen till att jag väljer att flytta mitt bloggande hit på blogg.se.....Detta får bli mitt sista inlägg för ikväll, ska snart ut med vovvarna o sen så måste jag ner i sängen så jag kommer upp o kommer i tid till jobbet imorgon....Ska faktiskt bli skönt med att komma tillbaka till dom gamla rutinerna igen så man får lite struktur på dagarna o kanske de kan göra att man blir lite piggare oxå....Har ju vart så himla slö nu dom här sista dagarna på ledigheten så jag har inte orkat att göra ngt alls.....Men imorgon så är de Back to reality igen....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0