Livet går vidare...

Just nu så känns de så himla skönt att ha startat en ny blogg men som ligger kvar under en gammal domän sedan jag hade en liten smygis blogg här för ett tag sen.....Men den bloggen försvann då jag inte hade några flera ideer att skriva på den o de som den bloggen handlade om kan ju komma upp i denna bloggen ngn gång oxå....Min nya blogg kommer inte o ha några större hemligheter o eftersom att det är ju MITT LIV som den kommer att handla om så skriver jag precis vad jag vill i den.....O om ngn tycker si eller så om vad jag skriver så spelar de ingen roll för mig iaf för mitt liv är mitt o ingen annans o de finns ingen som kan ändra på de....

Har just nu avslutat min middag för dagen så nu är man ganska så mätt i magen o klarar sig tills imorgon då frukosten vankas.....Imorgon så blir de frukost hemma vissa dagar har jag ju tur att få äta på jobbet o då äter man ju en mer bastant frukost istället för den släta tallriken fil som de brukar bli hemma.....Är väldigt glad för de jobbet jag har med tanke på att jag får gratis pedagogiska måltider där under hela dagen......Är så lättsamt att slippa ta med sig matlåda varje dag så de kommer säkert o ta emot den dagen jag byter jobb o måste ha med mig sånt varje dag istället....

Undrar om man i en ny blogg såhär ska förklara mer ingående om vem man är eller om de ska få komma fram i sinom tid istället....Har ju endel gamla läsare som följt med mig från min gamla blogg oxå som låg på nogg.se o dom känner ju mig redan utan o innan kan de kännas som....Så för dom behöver jag ju inte berätta så himla mkt om mig sj....Fast blir min blogg så himla populär att jag måste ställa till med frågestunder o sånt så kommer väl saker o ting fram då iaf...=)

*puss o kram*




Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0