Lördag...

Dagen har börjat helt okej förutom att jag verkar drömma så konstigt nu röriga drömmar som gör att det inte känns som jag sovit ngt alls under natten....Vaknade första gången vid 10 men då så trodde jag att klockan va typ mitt i natten för jag va så himla trött så jag somnade om o sov då lite för länge men va piggare iaf.....Har hunnit med min frukost så magen e mätt o nöjd iaf så nu blir jag nog snart som folk igen tror jag....

Idag så är tanken att jag ska åka o gratta min yngsta kusin som blir 18, blir väldigt lättsamt med tårta o lite fika bara.....Får väl se hur dags de blir väntar på att min storasyster ska höra av sig för vi ska åka dit tillsammans.....Men hon är ju en sjusovare av stora mått så vem vet hon kanske fortfarande sover oxå......

Nu blir de till o vänta på att telefonen ska ringa så då får jag kolla lite på tv under tiden.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0