Mellanmål...

Nu har jag intagit dagens mellanmål o är mätt o belåten iaf för stunden, mellanmålet bestod av två smörgåsar med leverpastej, en kopp te o en blodapelsin....Har dock inte blitt ngt varmare ute vilket jag trodde att de blivit för just nu så snöar de ute....Så mkt som de snöat denna vinter så känns de som snön kommer att ligga kvar till midsommar.....Nog för att jag gillar vintern men nu så kan de väl sluta att snöa iaf för de vi har nu de räcker verkligen.....Får väl hoppas på att man får lite vårkänslor snart iaf för solen borde väl börja kämpa sig fram snart tycker jag...Just nu så är allt grått o trist ute förutom snön som är vit.....O snart så kommer mörkret oxå o det är ju innan de som jag ska hinna med min promenad så nu blir de till o klä sig varmt o sätta lurarna i öronen o vandra vidare.....

*puss o kram*



*Mmmmm så gott....*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0