Min älskling...

Min lilla svarta älskling lever o verkar må bra just nu iaf, men jag håller typ andan så fort den låter konstigt o beter sig lite udda.....Men just nu så verkar allt fungera som de ska iaf.....Fick ju hjälp av han som smittat min dator så det är jag väldigt tacksam för.....Alltid bra att ha lite data support då man behöver de eftersom jag sj inte fattar ngt av sånt.....Hoppas bara att inte så många blev drabbade av detta utan att dom klarade sig o inte klickade på filen som kom.....

Resten av kvällen ska jag nog ägna åt att kolla lite på tv får se om jag kollar på den sista filmen oxå eller om de går ngt bra på tv.....Har hunnit med min middag iaf o duschen tog jag imorse så allt sånt e redan gjort iaf så de känns skönt....Igår kväll så började jag läsa en ny bok igen för jag läste klart en annan härom kvällen ska ge en liten rescension på den i nästa inlägg.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0