Min blogg...=)

Nu så har de hänt lite med bloggen iaf o jag e riktigt nöjd med resultatet så som den ser ut nu o den enda jag kan tacka för de är lillasyster Åsa som hjälpt mig.....Stort tack till dig min lillasyster för att du alltid ställer upp o hjälper till då man behöver din hjälp med bloggen.....Nu ska jag känna mig för med hur den ser ut nu o se om jag vill ha den såhär, men jag tror nog att jag vill de ett tag framöver iaf....Ska va om de händer ngt drastiskt som gör att jag vill ändra utseendet på bloggen....

Dagen har börjat bra o ryggen verkar hålla sig i schack än så länge o värker inte så himla mkt än....Kan känna av lite nere i svanken men det är inte så himla farligt än så länge.....Sov dock för länge idag o då e ju dagen lite halvt förstörd o jag känner mig typ lite halvbakis bara av de....Men jag vet ju att jag inte drack en enda droppe alkohol igår såvida inte ngn spetsad cola brukarna utan att öppna dom.....Sov som en stock inatt så de kanske var en massa sömn som jag behövde iaf o därför som jag sov så himla länge....

Idag så är tanken att jag ska tvätta, tvätta, tvätta o tvätta lite till, men jag hade inte sådär jättemkt tvättmedel så jag får väl se hur långt det räcker men några maskiner till ska de nog räcka till.....Den första e snart klar så då ska jag ägna mig åt de roliga o hänga den.....Skulle mer än gärna slippa de o bara stoppa i mer tvätt i maskinen, jag skulle behöva ngn som tycker det är roligt att göra de som jag jag tycker är tråkigt....Då skulle livet va så mkt roligare tror jag, tänk att bara behöva göra de som är roligt istället.....=)

*puss o kram*



*bästa lillasyster*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0