Mina krav...

Jag kom på en sak då jag stod o plockade ur diskmaskinen förut o sen fyllde upp den med lite nytt att jag verkligen tycker det är tråkigt oxå...Så jag tänkte meddela mina små krav som jag har på min framtida man.....Dessa saker vill jag gärna att ha ska tycka är roligt eller gör iaf för min skull....

¤ Tycka om att laga mat
¤ Plocka i o ur diskmaskinen
¤ Plocka ur tvättmaskinen o hänga tvätten
¤ Plocka ihop i lägenheten
¤ Tvätta fönster
¤ Se till så att bilen går som den ska
¤ Sånt som är stämplat att killar ska göra, skruva o spika o sånt

Ja jag kom inte på ngt mer för stunden men de va ju inte så farligt tycker jag iaf....O jag kan ju göra endel här hemma jag oxå så de borde väl finnas ngn som kan ställa upp o göra detta för mig =)......Jag kan ju mer än gärna plocka i tvättmaskinen, städa lägenheten bara jag slipper plocka ihop innan så dammsuga o skura kan jag gärna göra.....Ja mina krav är ju inte så stora iaf kan jag tycka så om ngn vill flytta in så ska de nog gå att ordna....

*puss o kram*




*på med ett verktygsbälte så kör vi*

Skriv något till mig
Postat av: Emma

..Ledigt fortfarande?

2009-01-18 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0