Mitt liv...

Min blogg handlar ju om Mitt liv o de som händer här o nu o bloggen läses av endel folk iaf har jag märkt.....Statistiken går uppåt iaf o det är så roligt att kolla den med jämna mellanrum.....Men eftersom att dom som lämnar kommentarer hos mig är dom som redan känner mig o vet ganska mkt om Mitt liv så behövs de ju ingen tillbaka blick på de som varit tror jag....Om de mot all förmodan skulle va ngn som vill ha en uppdate på ngt så är de bara att skriva en kommentar om vad just du vill veta så ska jag nog kunna fixa de.....Brukar svara på de flesta frågor såvida dom inte blir alldeles för personliga o dom inkräktar på mitt innersta för dit släpper jag inte många.....

Nu så spelas Let's dance på tv:n o de är ju så trevligt att kolla på alla fina klänningar....O apropå klänning så letar ju jag stass till båtresan men de enda jag hittar kostar alldeles för mkt pengar för min kassa så jag vette tusan hur jag ska göra just nu.....Antingen så får jag öpnna plånboken iaf o slå till eller så får jag ta ngt billigare bara de nu kan finnas i min storlek....För så fort jag hittar ngt som jag kan tänka mig så finns de inte i min storlek tyvärr, de enda storlekar som finns är 34 o 36 o så pass mkt har jag inte gått ner än så att jag kan klämma mig in i dom.....Men jag ska väl lyckas på ngt sätt hade jag tänkt för ngt nytt de ska jag ha tills dess iaf får väl verkligen inspektera alla klänningar som finns på nätet o se vilken jag verkligen vill ha.....Då jag hittat min klänning så ska jag visa den här i bloggen så ni får se den.....Nu ska jag leta vidare fär jag måste beställa den nu så jag vet om jag vill ha den då den kommer hem i brevlådan oxå, kan ju bli så att jag måste skicka tillbaka o beställa om o då måste jag ha tid på mig.....

*puss o kram*




Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0