Morgon...

Godmorgon denna underbara lördag som jag vaknade upp till strax efter 10:00, kändes så skönt att faktiskt vakna i tid så att man inte ligger o sover bort hela dagen....Är iaf inte lika kallt ute idag som de va igår så de känns skönt även fast termometern visa -12 grader.....Så de kan kanske bli en långpromenad sen om de inte blir kallare såklart.....

Just nu så äter jag lite frukost o kollar på min favvoteckande serie The Simpsons, har väl i princip sett alla avsnitt som visats i svensk tv men dom går ju att se om o om igen iaf....Tycker dom är lite smått roande faktiskt o som morgonunderhållning så funkar dom ypperligt.....Resten av dagen så ska jag försöka o plugga in mig lite på Partylites material eftersom jag har börjat att boka in visningar nu o ska ha min första visning redan på onsdag om allt går som de ska....Annars så ska jag ha hos mamma nästa söndag iaf o hon har redan fått ihop lite folk så de känns ju jättebra att den verkligen blir av....Känns så skönt att kunna ha ngt vid sidan av jobbet som man kan tjäna en liten slant på, blir ju inte alls några stora pengar men lite så man kan köpa ngt skoj i affärerna iaf.....

Hoppas ni alla får en underbar dag....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0