MSN....

Min msn fick lite virus o sjukdomar nu ikväll så nu funkar inte de tyvärr.....Tänk vad fort saker o ting händer då de smäller till ordentligt.....Vet inte hur många jag har drabbat men viruset kom från annat håll o han fick de oxå från annat håll så de lär väl gå som en löpeld genom msn nu kan jag tro.....Jag ska dock få hjälp redan imorgon med min dator så att jag kan få använda min msn igen, för ärligt talat så klarar jag mig inte utan den utan vill ha den lagad så fort som möjligt.....

Så det enda jag kan göra nu är att gå ut med hundarna o sen krypa ner under täcket för o sitta här längre det är liksom ingen ide anser jag......Natti natti o sov så gott.....

*puss o kram*



Skriv något till mig
Postat av: Anonym

God natt:) kraam

2009-01-24 @ 23:54:23
Postat av: marlen

Glömde skriva att det var från mig:)

2009-01-24 @ 23:55:34
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Anders

Det drabbade iaf inte mig, för jag kör inte skumma program i skumma länkar räcker tunga



Hoppas det fixar sig imorgon.

2009-01-25 @ 01:25:49
Postat av: O.S

Suck..Vad ska man säga..Oj oj oj..Jag drabbade dig med virus på din dator.Åhh va jag känner mig dum nu..Suck..Nåja vi ska fixa det där..Var luuugn du..Lite pirrigt är det att du ska komma hit till mig är det i alla fall..Oj oj oj..."Skrattar"...

Ha de gött!!!

//Ove

2009-01-25 @ 11:36:27
Postat av: Emma

...Inte mej... än. men jag älskar dej även om jag skulle bli drabbad. puss

2009-01-25 @ 12:32:21
Postat av: O.S

Tur att allt går och fixa.Fresh and clean...Som nu igen..Inga virus längre..Hjälpsamhet är bara mitt mellannamn...

CU L8ER

//Ove

2009-01-27 @ 01:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0