Music...

Ibland så springer man över så himla bra musik så man nästan trillar omkull o de gjorde jag i fredags....Jag bara råkade hämta Lady Gagas hela skiva för jag ville så gärna ha med Poker face på min tränings skiva....Men döm om min förvåning då jag istället blev helt kär i en annan låt.....Det påminner inte alls om hennes tidigare musik men låten är ju så himla bra o man blir så glad o lite sådär fånigt kär på en gång då man hör den.....Skulle va roligt o höra om mina läsare håller med mig eller om jag bara har ett konstigt musik öra....Fast om det är så att ingen annan än jag gillar denna så är de nog så att det är ni som är konstiga eftersom jag redan är perfekt.....Så då kan de ju inte va mitt musik öra som det är fel på i alla fall.....=)



*puss o kram*
                           

Den blev lite sne men de får ni leva med.....=)

Skriv något till mig
Postat av: Emma

Lady Gaga PokerFace e SÅÅÅ bra. puss

2009-01-11 @ 15:37:43
Postat av: Malin E

Länka på du :-)



Och jag då, får jag länka?

2009-01-11 @ 15:58:51
URL: http://rossbolsmalin.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jo ganska bra var den faktiskt men den blidde lite tjatig i slutet bara. Puss

2009-01-11 @ 16:07:01
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0