My back is killing me...

Ja så är de faktiskt ikväll min rygg är inte nådig mot mig ikväll o har inte varit de på hela dagen kan jag meddela....Har svårt för att stå, sitta o gå så de som återstår är att ligga o de funkar inte heller sådär jättebra.....Vet inte om jag åkt på ngn sträckning eller vad det är som hänt....Nämnde ju igår om att jag kan få ryggont då feber e på gång men ingen feber så långt ögat kan nå så de är ngt annat som jag drabbats av.....O det är ju inte de lättaste o jobba heller då ryggen inte riktigt vill vara med men man gör ju så gott man kan eftersom att man vet hur sårbart det är då man är hemma från jobbet....O ska jag vara hemma så ska de va riktigt dåligt ställt med mig innan jag kastar in handduken.....O barnen e ju duktiga o kan ta sig fram sj både inne o ute så det är ingen större konst o jobba iaf....Bara svårt o försöka hitta ngn ställning som funkar så jag inte behövde ha så himla ont hela tiden.....O jag som ska på kalas o allt imorgon oxå har ringt kusinen o pratat med honom om att jag måste skippa aktiviteterna på sjön under dagen o att jag satsar på att komma på kvällens middag istället......Detta är genomförbart om ryggen orkar med o inte har blitt sämre tills imorgon vilket jag hoppas att den inte blivit...

Detta är ju dock oxå anledningen till att jag inte bloggat ngt förrens nu eftersom jag legat i soffan o tagit de lungt....Ska snart masa mig ut med hundarna o ge dom sista rundan inför natten men de lär väl gå i sakta tempo kan jag tro....Det är såna här ggr som man skulle haft en privat massör hemma som kunnat knåda en lite så de kännts bättre istället....O knåda sig sj e ju inte alls lika roligt o så kommer man ju inte åt lika bra heller så de struntar jag i helt enkelt....

Nej usch vilket klag inlägg detta blev e nog lika bra att jag stänger ner för ikväll o säger Gonatt istället.....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Emma

Stackare! ...Masserar på avstånd***

2009-01-16 @ 23:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0