Nu jäklar...

Ja men nu så funkar allt som de ska eller iaf för stunden.....Fick helt ge upp Glocalnets säkerhetspaket idag o fixade annat så nu funkar datorn faktiskt o jag är skyddad iaf....Kollade med en kompis om vad hon hade på sin bärbara o nu kör jag samma som henne o de gick fort att installera o jag kan gå in på internet så de blev ju succe direkt.....

Idag så har det vart VV-vägning o de går åt rätt håll iaf......-1,3 pekade vågen på idag o de känns mkt bra må jag säga, jag har ju som första mål att nå min första målvikt tills jag ska ut o åka båt i mars o än så länge så verkar de gå bra.....Men hinner jag med mera så gör ju inte de ngt alls.....O efter veckans vattengympa pass så fick jag en ordentlig träningsvärk i rumpmusklerna, gjorde så ont då jag skulle gå uppför trappor eller i uppförsbacke.....Men idag så är de bättre iaf men får se om de blir ngn träning på lördag för jag dras med en förkylning som inte vill ge med sig o träningen i tisdags gjorde de ju inte bättre direkt.....Så de kanske e bra om jag vilar i helgen o ägnar mig åt promenader istället....Ska ju duscha o fixa med hundarna e tanken men jag vet inte om de kan klassas som motion direkt.....=)

Nu ska jag krypa ner i sängen men jag lovar bättre blogg uppdatering nu då allt funkar som de ska......

*puss o kram*




Skriv något till mig
Postat av: Anna

Vad duktig du är med VV, vattengympa osv! Verkligen! Heja Jessica! kraaaaaam

2009-01-30 @ 15:03:48
Postat av: Eleonor

Du är skitduktig ju, tjoho - bra start på det nya året! :)



Kramar

2009-01-30 @ 20:14:56
URL: http://life-of-elle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0