Onsdag...

Nu är denna dagen till ända snart o sängen står o väntar på att jag ska göra den sällskap i några timmar innan jag ska tillbaka till mitt älskade jobb....Jag tycker verkligen om mitt jobb o kan bli lite rädd då jag tänker på att jag kanske ska sluta där till hösten o börja gå skola istället.....Man vet ju vad man har men inte vad man får o jag e så himla rädd att allt ska bli så himla fel om jag väljer att sluta på mitt jobb....Allt vore så mkt enklare om jag tidigt fick veta att det inte fanns ngt kvar åt mig till hösten o jag va så illa tvungen att söka mig ngt nytt....För då så skulle de inte va lika jobbigt o lämna allt o alla bakom mig för jag tycker verkligen så mkt om dom på mitt jobb....O barnen är ju bara helt underbara även om man ibland kan bli lite tokig på dom, som idag då tre st helt enkelt valde att gå in o leka utan att säga ngt till oss personal....O dom vet ju mkt väl att vi inte går in utan en vuxens tillåtelse så jag vet inte alls vad som flög i dom....Men alla trevliga, roliga o mysiga stunder som man har med dom väger upp de hela så himla mkt så man klarar av dagarna galant iaf....Men jag måste samtidigt slå mig loss o göra ngt annat känner jag så jag inte fastnar på dagis hela mitt liv heller eftersom jag redan vet att förskolelärare kommer jag inte att plugga vidare till iaf.....Men men de ska nog gå bara jag verkligen tar steget o kliver ut i den stora vida världen o går vidare mot nya mål.....

Nej nu så måste jag ner i sängen iaf....Attans vad klockan går fort då man sätter sig framför datorn....
Natti natti o sov så gott.....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: O:S

He he he..Det börjas tidigt att bestämma egen vilja ja!!Ja du de är skoj att ha med barn att göra.Nåja att säga till att man går in är juh inte bra förstås.Det blir nog bättre med den saken oxå.

Ha de gott och jättefin blogg du har!!

CU

//Ove

2009-01-22 @ 07:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0