Out of order...

Attans så himla trött jag är ikväll ögonen går redan i kors o klockan e inte ens halv 9 ännu....Kommer o bli en tidig kväll känner jag o eftersom min klocka ringer före 5 imorgon bitti så behöver jag ju den sömn jag kan få.....O har ju som jag sagt förut stängningen på fredag oxå så då kan jag behöva lite extra vila oxå......Har vart en bra dag idag o den har gått otroligt fort iaf men har man roligt på jobbet varje dag så går ju saker o ting lite fortare =)....

Har iaf hunnit med en dusch nu ikväll men den gick på ren vilja kan jag meddela för jag hade mer än gärna suttit kvar i soffan o degat framför tv:n....Men utan duschen så hade jag ju fått gå med mössa på jobbet imorgon o det är ju ingen större hit direkt....Måste dock se till o platta håret redan ikväll för annars så måste jag ju kliva upp ännu tidigare imorgon o de orkar jag verkligen inte med....Räcker att man typ känner sig som ensammast i världen då man går till jobbet före 6 för de e ju banne mig ingen annan vaken.....E så himla skönt då första barnet kliver innanför dörren så man har ngn att prata med en stund.....Nästa personal kommer vid 7 så man hinner med en liten lugn stund med dom barn som kommer före 7.....O bara jag kliver upp ur sängen så brukar de gå väldigt bra iaf o jag sover med två väckarklockor då jag ska öppna för jag vill verkligen inte försova mig då.....De skulle va så himla pinsamt om man lyckades göra de då man öppnar o det inte finns ngn annan där....Men än så länge så har jag inte gjort de så jag hoppas inte det blir imorgon heller.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0