Pappa Mio...

Om ngn  minns så skrev jag i ett inlägg förut om att jag har avelsförbud på min Mio men att han redan då väntade en kull med en tik....Den kullen har kommit nu ikväll o han har blitt pappa till 4 st små valpar, verkade som tiken var klar men ibland så kan de komma ngn till efter en stund.....Ska bli roligt att få åka o kolla på dom sen om ngn vecka fast dom blir ju inte riktigt söta förrens dom har öppnat ögonen o rör på sig mer.....Just nu så ser dom mest ut som små råttor faktiskt så dom är inte så roliga att kolla på egentligen.....

*puss o kram*



*Från Mios förra kull med den tiken han har kull nu,
där är dom ca en vecka*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0