Prison LOVE....





Ja jag brukar ju inte direkt falla för tv o film stjärnor utan tycker mest att dom gör ett bra jobb som gör de dom gör....Men sen så finns de ju vissa som sticker ut lite extra.....Dom som känner mig riktigt bra vet att jag tycker att Legolas i Sagan om ringen filmerna är grymt snygg....Men konstigt nog så e de då Orlando Bloom spelar Legolas som han är snygg annars så är de inte så himla skoj o titta på honom.....Kanske låter lite konstigt men så tycker jag iaf...=)

Men sen så finns de ju en som får mitt hjärta att smälta o jag sitter som klistrad i soffan då PRISON BREAK går på måndagar o då svarar jag inte ens i telefonen om den ringer.....De e ju tur man har nummer presentation såna ggr så de går att ringa upp eller så svarar man snabbt o ursäktar sig sen......För jag kan inte missa ngt av PRISON BREAK då jag kollar på de för att de är så himla heligt för mig att kolla på de.....Har följt serien från första början o jag vet många som slutat att kolla då dom tycker att det börjar bli för invecklat o att dom aldrig får bli fria.....Men jag tycker varje avsnitt e lika spännande o så himla händelserika så de går ju bara inte o sluta titta.....För min del så får de gärna bli 10 säsonger till o jag kommer att titta på dom allihopa....För vem kan hålla ögonen från sånt ögongodis som Wenthworth Miller.....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Emma

....Förlåt... Men jag avskyr prison break. Blääää* Men jag tycker om du ändå. Puss

2009-01-13 @ 00:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0