Snart sova...

Ja eller egentligen så borde jag redan ligga i sängen o sova sen ngn timme tillbaka men då jag sov för länge imorse så innebär de att jag har inte vart vaken i 12 timmar riktigt ännu.....Kan ju va en liten hint om hur länge jag egentligen sov idag, men ryggen mår ju bra så de kanske va sömn som den oxå behövde....Har inte känt nästan ngt alls på hela dan faktiskt o då e jag riktigt nöjd, hoppas bara det är lika bra imorgon då jag vaknar o ska på jobbet....Har ju inte direkt de bästa jobbet då man har ont i ryggen men jobba de kan jag göra iaf även om jag har de.....Har ju kollegor som kan lyfta o hålla på med sånt om de skulle behövas.....

Kollade ju på film som sagt ikväll men jag vet inte riktigt vad jag tycker om den.....Tycker den va lite rörig ibland o jag hängde inte riktigt med hela tiden.....Men den va bra iaf o man mindes den 11 september som om de va igår, o ett tag så trodde jag att dom skulle lyckas med sina planer o ta över planet från kaparna.....Men precis i slutet på filmen så kom jag ju på att det var ju ett plan som hade kraschat mitt ute på en åker eller vid en skog....Ett plan som inte kom fram till sitt slutliga mål, jag funderade då lite på om man ngn gång fått veta vad de planet hade som mål.....

Jag har märkt på statistiken att det faktiskt är ngn enstaka själ som faktiskt läser min blogg men enligt mina kommentarer så är de ju bara 3 st som är inne här o läser.....Skulle ju va skoj om man kunde få ngn fler kommentar så jag e ju lite inne på att lägga ut adressen på noggen iaf bara för att se om de händer ngt.....Fast egentligen så kanske det är bättre o lägga upp den på en annan sida som jag är medlem på.....En såkallad dating sida då kanske man kan visa sitt rätta jag lite mer än på den fjuttiga presentation man skrivit där.....Ja jag får fundera tills imorgon på hur jag ska göra tror jag.....Hade ju tänkt att försöka komma med på topplistan på blogg.se o då får jag ju lägga ut alla små spår jag kan så folk hittar till min blogg....Nej skämt åsido hamna på ngn lista här lär jag nog inte göra o jag skriver ju för min egen skull o då gör de ju inte så mkt om de bara e dom jag har närmast mig som kan läsa här....

Nu ska jag fundera på att dra mig mot sängen istället......Natti natti o sov gott....

*puss o kram*



*till alla som läser min blogg*

Skriv något till mig
Postat av: O.S

"ler" Lovar att det är fler än 3st som läser bloggen.Har väl bara inte hunnit kommentera än....

Cy!!!

2009-01-19 @ 06:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0