Söndag...

Tvättdagen fortsätter o går riktigt bra än så länge, har hunnit med två maskiner o ska nog hinna med en till innan tvättmedlet tar slut....Ska snart ut med dom små så dom får ut o lyfta på benet lite oxå synd bara att det redan är så himla mörkt ute.....E så tråkigt att gå ut med hundarna då, e tur att det är snö iaf som lyser upp lite mer....O nu då både jul o nyår har passerat så kan snön få försvinna för min del bara den försvinner o de sen torkar upp fort oxå.....Då man som jag har små vita hundar så är inte slask o lera så himla uppskattat.....Blir en hel massa schampoo som går åt under våren kan jag meddela men de funkar ju de oxå....

Nej nu vill vovvarna ut så jag får släpa mig upp från soffan o göra dom till lags....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0