Söndag...

Nu så är det söndag o än så länge är de förmiddag iaf, kom upp i bra tid imorse vilket för mig var 10:30.....Men de kan ju bero på att jag kom i säng oxå i vettig tid igår....Kom hem från middagen med Marlen vid 23:00 ungefär o då stegade jag som på gammal vana in i vardagsrummet o tänkte sätta mig vid datorn....Men sen så funderade jag lite på varför jag ens behövde göra de då jag egentligen va väldigt trött o behövde sova.....Så sagt o gjort jag gjorde mig klar för sängen o la mig o läste några kapitel i min braiga bok som jag snart läst ut o då kan jag ge er en recention om vad jag tyckte om den....Vill ju inte avslöja ännu vilken de e jag läser för jag vill inte få ngn kommentar om slutet eller så redan nu....=)

Idag så är tanken att jag ska försöka mig på att tömma tvättkorgen o jag hoppas jag lyckas med en bedriften idag för det är verkligen behövligt.....O det är oftast söndagar som jag har tid att ägna mig åt tvätt o annat pyssel här hemma för under veckorna så hinns de inte med alls....Men först så ska jag slappa lite i soffan innan jag tar tag i det andra....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0