Tränat...=)

Känner mig så himla duktig som nyss kommit hem från ett vattengympa pass, denna träningsform som typ bara utövas av kvinnor är ngt som verkligen passar mig som hand i handske.....Provade denna träningsform redan i höstas o fastnade direkt kan jag meddela.....Kunde då inte kombinera det med ngt annat än promenader så då kändes de inte som de gav så mkt som jag ville....Men nu då jag tränar lördagar på mammas jobb så känns de verkligen som de kan ge ngt iaf....O så med VV på detta så kanske jag kan komma i form för beach 2009 ngn gång.....Vore skoj om jag lyckats nå min första målvikt tills jag ska ut o åka båt iaf sen i mars alltid roligt o känna sig extra fin då man ska iväg på ngt....Men men det är ju bara att kämpa på så kanske de ska kunna gå iaf.....=)

Är lite slut både i kropp o knopp nu efter passet så jag orkar inte med o blogga så mkt mer just nu.....Säger natti natti för jag tror inte att jag kommer in ngt mer ikväll.....Ska kolla lite på tv o slappna av o sen krypa ner under täcket....Måste upp lite tidigare imorgon än vad jag behöver för min lilla mamma fyller nämligen 50 imorgon så jag ska ner o gratta henne innan jag börjar att jobba....Sen så ska jag vara hemma hos mamma o pappa imorgon efter jobbet hade jag tänkt o fortsätta gratta min mamma då.....Kan tänkas att det kommer lite folk under kvällen o grattar henne o då kan de ju va skoj o vara där.....Men nu försvinner jag....Natti natti o sov gott...

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: O.S

Låter som en jättebra idé du har på G där!!Helt klart!!Well kämpa på Jessica,så når du dina mål.Och gratta vidare under dagen du..

Tjing och tjong..

//Ove

2009-01-21 @ 09:16:04
Postat av: marlen

2009-01-21 @ 12:35:59
URL: http://m
Postat av: marlen

eehhh, oj jag kanske ska skriva nått i min inlägg:S hehe tänkte bara säga att du är så bra:) u can do it!! kramar

2009-01-21 @ 12:37:04
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0