Trött så trött...

Men ännu vaken som ni kanske märker....O på tv:n så springer alla hunkar i Prison break runt o svettas just nu....När man tror att de ska lösa sig för dom så gör de ju inte de iaf.....Va de där Self tvungen o va en dumming iaf, han som va snäll o hjälpte dom med än de ena o de andra....Men det är väl för att göra allt så himla spännande som dom gör såhär kan jag tro....

Va så himla duktig så jag lagade faktiskt middag förut oxå de gick snabbt o blev gott så då kände jag mig riktigt duktig faktiskt.....Men imorgon så lär de väl bli varma koppen iaf kan jag tro för då slutar jag sent o ska sen iväg igen på kvällen.....Så då kan jag äta ngt lättare o ta igen de sen då jag kommer hem igen.....

Attans vad skönt de ska bli o få lägga huvudet på kudden sen o stänga mina bruna o bara sova, sova, sova till klockan ringer igen då det är tisdag morgon.....Hoppas bara att Rasmus sover inatt o inte har ont i magen som jag tror att han hade igår då han höll mig vaken.....Men de va väl kanske en försmak på livet som småbarnsförälder han ville bjuda på så jag vet vad jag ger mig in på när den dagen kommer.....För då blir de ju inte så mkt sömn såvida man inte blir ett sånt perfekt barn som jag var....För då kommer ju barnet o sova hela natten lång iaf o då går de ju bra....

Nej nu blir de bara blaha av detta så nu stänger jag bloggen för ikväll.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0