Trött...

Nu så är dagens arbetspass slut o jag sitter hemma i soffan o kämpar för att inte somna....Tyckte att jag va duktig o gick o la mig i lagom tid men Rasmus hade bestämt att vi skulle inte sova alls igår kväll/natt....Han skulle först inte komma in i sovrummet o sova så då sa jag att han kunde ju sova i soffan då.....Men efter ett tag så började han stöka runt i vardagsrummet o de störde mig så enormt mkt så jag hämtade honom.....O ja honom får man hämta för han kommer inte självmant o särskilt inte då har lagt sig under soffan.....Väl tillbaka i sovrummet så la han sig på små pep o skulle inte alls sova, efter ett tag gick han upp o drack vatten o sen så kräktes han på mattan i sovrummet.....Ungefär då tog mitt tålamod slut o jag dundrade upp o hämtade papper för att torka upp kräkset....Kollade då på klockan då jag la mig igen o den hade redan blivit 1:30 o jag fick smått panik o la mig o knep ihop ögonen o tvingade mig sj att sova.....Somnade väl efter ngn minut eller så men den trötthet som fanns imorse va utan dess like o jag skulle mer än gärna legat kvar i sängen då klockan ringde.....Men som den arbetsmyra man är så kliver man ju upp o lunkar iväg till jobbet iaf, men nåde den som stör mig ikväll då jag ska sova.....Ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken resten av kvällen men just nu så känns de inte som de lättaste.....Får väl se om jag blundar ett tag iaf så jag orkar med resten av kvällen för jag ska ju kolla på Prison Break sen ikväll oxå......

Hör av mig mer senare.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0