Vaken...

Ja än så länge har jag lyckats hålla mig vaken men gäspningarna blir allt fler o ögonlocken allt tyngre....Men jag ska banne mig klara de för nu så har klockan passerat 17 o då e de alldeles för sent för att ta en powernap....Kan tänkas bli så att jag får så lov o spela in Prison Break o se de imorgon efter jobbet istället.....

Just nu så är dock mitt problem om vad jag ska äta till middag för de börjar ju bli dags att tänka på de oxå.....Kruxet är bara att min frys är ganska så tom just nu så jag vet inte vad jag ska laga till.....Ngt finns de väl får jag hoppas som kan passa mig annars så får de bli en fuskis i form av Varma koppen o smörgåsar, får väl se åt vilket håll de lutar.....Kanske lika bra att jag går in i köket o letar i skåpen efter ngt ätbart så kanske jag blir lite piggare....Sen så ska jag ju hinna med en dusch oxå inom den närmsta framtiden hade jag tänkt......Men äta först är nog de bästa tror jag så jag kan duscha lite obegränsat sen, e riktigt skönt o duscha varmt då de blåser kallt ute.....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: O.S

Fniss!!Klart du orkar hålla dig vaken till kl 22 minst!!Du vet annars blir det telefonterror!!!Ha ha ha ha ....Nä jag bara skojas!!!Ingen fara..Simma lugnt!!

2009-01-19 @ 21:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0