Workout...

Idag så har jag o min syster vart iväg o tränat på ett av mammas städställen.....O jag kände mig så himla duktig då jag tränat en timme o verkligen gett kroppen en genomkörning.....Så det känns verkligen som om att de nu är långt tills lördag om två veckor då jag kan dit o träna igen....Nästa lördag ska jag nämligen på min lill kusins 20/30-års kalas som han har med en kompis, ska faktiskt bli skoj o få träffa lite annat folk o göra ngt annat för en gångs skull....

Om en stund så ska jag åka in mot stan o hämta Marlen för vi ska shoppa tacos middag o äta det ikväll tillsammans, jag får bara tänka på att ta mkt grönsaker till min mat så ska de nog gå alla tiders även fast jag viktväktar nu......O lite måste man ju få unna sig emellanåt tycker jag, har ju iaf hållt mig borta från godis o annat onyttigt men som är så himla gott....Måste nog inhandla lite sånt nästa gång jag ska på möte tror jag så att jag kan stilla den värstan sugen som innfinner sig ibland....De ska bli så skoj o få träffa Marlen igen för de va ett tag sen sist jag gjorde de o de är alltid lika trevligt att sitta o surra med henne om ditt o datt.....O det är så smidigt oxå för då kan jag ta med hundarna dit oxå o det gör inte ens ngt om Rasmus bäddar ner sig i sängen där för de gjord ehan sist....Han tyckte de va så skönt bland alla hennes kuddar som hon hade i sängen.....=)

Får se om jag hinner in o blogga ngt sen då jag kommer hem igen....Men de beror ju lite på hur pass sent de blir hos henne om jag orkar de.....Nu ska jag klä om lite o sen ut o rasta hundarna en sväng oxå innan vi åker så att de är fixat så vi kan fixa maten på en gång då vi kommer hem till henne.....Har inte ätit tacos sen jag va hos lillasyster i nov så de ska faktiskt bli riktigt gott med de känner jag nu.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0