.............

Regn,regn o åter en jävla massa piss regn...Snart så ger jag upp o flyttar eller låser in mig hemma o kommer sen att vägra gå ut ngt mer ända tills regnet har upphört o jag kan njuta av solen igen....Egentlige så gör de väl inte så mkt än eftersom att jag fortfarande jobbar o står i men om en vecka då jag börjar min sem så räknar jag med att det är sommar o sol igen...

Jag lider just nu av kronisk trötthet tror jag spelar ingen roll hur mkt jag sover så är jag lika trött iaf o det är ett under att jag ens orkar igenom dagarna på jobbet....Igår så sov jag tre timmar på soffan o sen la jag mig vid 23 snåret o sov ca 7 timmar innan klockan ringde men jag va lika död då som vanligt.....Lär får börja min första semester vecka med att sova o ligga i sängen så att jag sen ska kunna orka med o ha semester i tre veckor till....Först trodde jag att de till största del berodde på min dator o att jag satt med den uppe sent, men nu i veckan så har jag skött mig ganska så bra men e lika trött iaf så jag börjar fundera på om det är ngt min kropp saknar....Kanske jag har en brist av ngt som borde va där ngt som gör att jag inte är såhär himlans trött....

Mitt liv annars rullar väl på som vanligt har väl typ isolerat mig lite från omvärlden på slutet då jag vart såhär trött för jag är inte alls ngt trevligt sällskap då....Tog dock en dejt i onsdags med Marlen med middag o bio på stan o de va verkligen välbehövligt jag höll mig vaken under hela kvällen iaf o det är betyg gott nog....Men sällskapet va ju sååååå trevligt så de var ju ingen konst direkt....Ska dejta henne imorgon igen men då åker vi mot Sundsvall o Birsta en sväng för att shoppa lite kan ju alltid fylla på garderoben med ngt hoppas jag....O jag ska nog helt gå över till o bara dejta tjejer tror jag för då vet man ju vad man får iaf....Man får en super trevlig stund o det behöver inte alls kännas stelt o konstigt på ngt sätt....Så vaffö ska jag då dejta killar när det är trevligare med tjejer....Jo de finns en hake....Jag attraheras inte av tjejer på de sättet utan då behöver jag en kille så jag behöver helt enkelt en kille som dejtar som en tjej =).....Så om ngn där ute har ngn sån i bakfickan så lämna över honom till mig istället.....

Nu ska jag fortsätta o titta på regnet.....Återkommer senare.....

Skriv något till mig
Postat av: marleeeeeen

Wiiiii så kul vi ska ha i morgon:D

2009-07-10 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0