Fredag....

Nu jäklar så e de två inlägg på samma dag o det vill inte säga lite de....Men just nu så vet jag inte ens vaffö jag loggade in på bloggen men ibland så får jag ett sånt blogg begär o bara måste gå in o skriva av mig lite...O då kan inlägget bli hur som helst....Fick jag skriva allt jag verkligen helst av allt ville så kan jag lova att ni skulle bli mörkrädda ni skulle då få se en sida av mig som jag ALDRIG visar för ngn annan....Kanske att jag en dag kommer att visa den för den som jag ska dela mitt liv med men det är inte säkert de heller....Men jag tror att vi alla ibland kan ha tankar som gör att man blir rädd för sig sj o de man tänker är egentligen sånt som man aldrig någonsin borde tänka....Men tankarna finns där iaf o dom kommer jag att behålla för mig sj så länge jag lever...Dom får som sagt följa med mig till graven den dagen då jag somnar in o lämnar jordelivet...

Nehepp nu ska jag återgå till att sitta i soffan o vänta på Mr Right o sen så ska jag sova o drömma om honom där.....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0