Lovar bättring...

Ja jag ska verkligen försöka o bättra mig på bloggandet framöver men nu då lillasyster vart hemma så har jag umgåtts endel med henne o Ola o då har jag inte hunnit eller orkat bloggat.....

Hade ju lovat att berätta om lilla hemligheten om de va så saker o ting gick i lås....O de gjorde dom så jag va riktigt glad i fredags då jag åkte in för att hämta min nya BIL....Den e inte alls splitter ny men ny för mig iaf o bara en ägare tidigare på den så den känns riktigt bra....Bilen är en Skoda Octavia årsmodell -01 färg silvermetallic o de finns till o med Turbo på den så den kan gå lite fortare än andra bilar....=).....Största anledningen till bytet är att jag efter att ha åkt utan AC i två veckors 30 gradig värmen med hundarna inte stod ut längre...O har inte vart nöjd med förra bilen sen den dagen jag köpte den så de va ett väldigt bra köp iaf om jag sj får bestämma o de får jag ju eftersom de nu e min bil....=)

Ikväll så sitter jag o tittar på mina älsklingar i Prison Break o det är såååååå trevligt att dom äntligen är tillbaka så att jag kan roa mig med ngt i sommar....Jag är helt frälst i serien o har varit de sen första avsnittet är de ngn serie jag kommer att köpa hela så är de verkligen denna....Då kan jag ju kolla dag som natt på Wentworth Miller för han e verkligen fin o kolla på....Så nu ska jag kolla vidare o så återkommer jag mer en annan dag....



Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0