Mardrömmar....=(

Jag hade gått o lagt mig o somnat vid typ ett tiden tror jag...Men nu e jag vaken för jag har drömt mardröm o den va så verklig så de känns som den hände på riktigt o jag vill inte somna igen...Rädd för att drömma om den igen eller börja drömma den där jag slutade då jag vaknade....Va så länge sen som jag drömde mardrömmar o jag tycker inte alls om de såna ggr som man skulle haft ngn bredvid sig som kunde hålla om o få en lugn igen....Jag vaknade av att jag typ låg o hyperventilerade för de va de sista jag gjorde i drömmen....Drömde att jag vart nertyckt av allt o alla o va typ inget värd alls...Spelade ingen roll om de va människor eller djur o då i första hand katter....Till o med små barn tyckte verkligen inte om mig dom tryckte till mig så fort dom fick chansen o mamma o pappa brydde sig inte alls om mig....Ja det är svårt o förklara känslan men att man vaknar o typ hyperventilerar kan inte va så himla bra tror jag....Hjärtat rusade väldigt fort o har inte riktigt lugnat ner sig än....Ska försöka o lugna ner mig så att jag kan försöka o somna om sen igen.....

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0