Mitt i natten...

Ja jag får va vaken nu eftersom jag har SEMESTER...Kan tjata på om de i ungefär tre veckor till =)....

Idag så besökte jag jobbet för o kolla så dom skötte sig o för att få träffa dom underbara människorna som jobbar nu under dessa veckor....Blev kvar där i typ 4 timmar o tänk om tiden kunde gå lika fort då man jobbar i vanliga fall men då kan klockan gå extremt sakta....=P
Sen så skjutsade jag hem Annsofie o fick surra med henne lite till vilket va bara trevligt....

Har funderat under dagen om jag ska stråka imorgon eller hur jag ska göra....Men skulle behöva ett annat besked först innan jag kan bestämma om jag borde de fast sen så ska jag ju in på området i dagarna tre o roa mig så jag kanske klarar mig oxå...Planerade in lite med Elina idag som jag ska gå med torsd o fred o de enda jag verkligen måste se allt av är ju Takida på torsd sen så e jag öppen för förslag på fredagen....De andra jag vill se mer av e ändå på lördagen o då ska jag gå med Marlen så vi kan nog komma överens tror jag.....=)

Imorgon så ska jag ta itu med Mios päls o duscha o föna honom så han e snygg tills jag lämnar över dom på torsd till mamma o pappa igen....Attans sicken tur att jag har dom som kan ta hand om mina små då jag vill roa mig på annat håll...Hur skulle de annars gå om jag inte hade dom, ja jag kan nog inte flytta härifrån tror jag för bättre barnvakter finns de verkligen inte....Litar på dom till 110% då de gäller voffsingarna....=)

Nu ska jag leka lite till på facebook o sen blir de sängen......=)

Natti natti.....=)

Skriv något till mig
Postat av: Rebecca

Är det dina hundar på headern? Jättesöta isåfall! :)



Jag får en lillasyster i september.. Tycker du hon ska heta Leah eller Leona? Eller har du andra namnförslag? :) Läs mer på mitt senaste inlägg. Kommentera gärna:)



http://reshine.blogg.se

2009-07-29 @ 15:21:02
URL: http://reshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0