Semester...=)

Nu har jag äntligen fått min välbehövda semester o ska vara ledig i 4 veckor o bara ta de lungt o njuta så mkt jag kan....Har vart usel på att blogga senaste tiden men har inte alls kännt för de då det har vart så mkt annat som snurrat runt i skallen på sista tiden...Saker som gjort att jag inte mått sådär jättebra tyvärr försöker o bortse från mkt för att jag ska kunna komma tillbaka igen till mitt gamla vanliga glada jag...Men det är svårt oxå vissa ggr då dessa tankar snurrar runt i skallen mest hela tiden under min vakna tid...O ibland så följer dom med till drömmarna oxå vilket inte alls är vad jag behöver...

Igår så firade jag in semestern med Petra o hennes familj o de va verkligen välbehövligt o få umgås med människor så jag slapp sitta hemma sj o fira....För att sitta hemma o dricka i sin ensamhet har inte funkat för mig förut så jag hade inte räknat med att de gjort de igår heller...Så jag tillbringade tiden hos dom mellan 18:00-03:00 o hade sååååå roligt under hela tiden...Jag o Petra har ett nytt ord som vi använder oss av så ofta de bara går o de funkar i alla lägen...Ordet är KLEBERSTIFT osäker på stavningen men det är inte de viktiga i de hela....De betyder limstift på svenska men det är inte heller de viktiga utan de viktiga är hur man använder ordet....Är lite svårt o förklara via bloggen o är nog bara roligt mellan mig o Petra oxå....=)
Hennes lilla son på 4 år konstaterade då vi sjöng Singstar att jag hade större bröst än Petra oxå skrattanfallet mellan mig o Petra höll då i sig i säkert 5 minuter....Men som min lillasyster sa då jag pratade med henne förut "Du har ju större än dom flesta iaf"....hahahaha

Ska iväg o hänga tvätt nu men återkommer med mer bloggande sen ikväll om jag blir på humör.....

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0