Shopping...

Idag så bar de av till Sundsvall o IKEA o Birsta o med urtrevligt sällskap i bilen så kunde inte resan ha blitt bättre....Sällskapet va såklart Marlen o efter letande efter bästa skivan så kunde vi rocka loss ordentligt i bilen o låta våra stämband få jobba....Shoppade en del o blev väldigt nöjd med allt o nu så börjar vardagsrummet få sin förvandling så smått oxå o de känns jättekul....Dagens shopping blev på Gina Tricot 2 tröjor o 1 linne....På Cubus en lång kofta, som jag blev så kääääär i så jag smög in i en provhytt o bytte om på en gång =)...På Lagerhaus ett servettställ....På IKEA ett nytt vardagsrumsbord, servetter, två filtar, 12 skålar o ljus till en arb kollega....Så ngn tusenlapp gick de åt iaf men ibland så måste man få unna sig saker oxå....

Nu e jag hemma i soffan igen o de känns skönt o kunna få sitta här resten av kvällen o inte göra så himla mkt alls....Bara vila o ta de lungt o göra de jag tycker mest om leka med datorn o lyssna på musik.....hahahaha

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0