Söndag...

Finns egentligen såååå mkt annat som jag borde göra istället för o sitta här i soffan....Men jag har ju planen att vänta lite till så kan jag göra flera saker samtidigt sen istället...De som står högst på listan är att åka o tvätta gamla bilen o sen städa ur den lite o ta bilder o lägga upp den på blocket...Ska oxå försöka o sälja vardagsrumsbordet o gamla tv bänken som jag inte behöver längre....O bara jag gör de så är de ju gjort o jag kan bara vänta på att telefonen ska ringa så jag kan kassera in alla pengarna istället...=)
Fast jag får nog inte ha sååå stora förhoppningar på bilen tror jag men jag måste ju försöka iaf o sen får jag se vad som händer skulle behöva de extra slantarna som den kan inbringa iaf....

Jaha nu öser de ner ute igen.....Men de kanske e bra för bilen som står ute....Då kanske den blir ren så jag slipper åka o tvätta den.....=)...*hoppas hoppas*

Vovvarna har åkt på semester nu oxå ut till stugan med mamma o pappa o femtielva katter så dom kommer att få springa ut o in som dom vill o leva livet hela veckan....Frågan e bara vad jag ska ägna dagarna åt....Har ju alla möjligheter till o åka runt o hälsa på alla vännerna då o inte behöva tänka på att vovvarna ska ut titt som tätt....Ja de får nog bli ngt sånt tror jag....

Återkommer mer senare under dagen....

Skriv något till mig
Postat av: marliiin

Hoppas att jag får besök då:D Vore grymt!! O tusen tack för gårdagen:D LOve!

2009-07-12 @ 18:05:42
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Gottiz

Tjabba tjena hallå... Hur lever livet i övrigt med dig då var ett tag sen en pratade nu.. Hoppas allt är väl och att försäljningen går som den borde... Ha det gött..

2009-07-17 @ 21:05:33
URL: http://teflonmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0