Tibax....=)

Hemma igen efter en vecka ute i skog o mark, har vilat o bara tagit de lungt träffat släkten o underbara Marlen en sväng nu under helgen....Så nu är jag väl så utvilad som jag bara kan bli tror jag har nog vilat lite föööör mkt tror jag oxå för nu lider jag av en huvudvärk som inte alls vill ge med sig.....Men tills imorgon så ska den nog va väck hoppas jag så att jag kan ta itu med de jag ska göra imorgon....Jag har ju kommit in på skola till hösten men har lite saker o fixa innan dess som jag hoppas ska gå igenom under morgondagen så kan jag lugna ner mig o bara fokusera på studier i 3,5 år o sen kan jag titulera mig Förskolelärare =)....Ska jobba 40% under studietiden oxå vilket kommer att räknas in som praktik så de känns bra o saker o ting ska nog lösa sig till de bättre tror jag oxå.....=)

Har ju bara haft en veckas semester än o med tre sköna veckor kvar så finns de lite inplanerat faktiskt...Närmast till helgen så kommer ju Storsjöyran med alla artisterna som jag ska gå o se då....Finns faktiskt en hel del som jag kan tänka mig att se iår....Men högst på listan står TAKIDA & LADY GAGA sen blir allt annat som en bonus o snälla momma o moffa har sett till så jag kan gå alla tre dagarna o roa mig....Så himla glad att jag har dom i mitt liv som tar hand om mina små intressen även fast jag egentligen e ganska så vuxen o kan stå på egna ben.....Men då saker o ting kostar mer än de smakar så hjälpte dom mer än gärna till....O då blev jag såååååå glad så.....

Sen så stundar ju road-tripen med Emma o Åsa oxå snart på tisdag om en vecka så styr jag kosan ner mot Sthlm i min raggar Skoda....=)....De ska bli såååå skoj o få umgås med dom i bara va besöka Kolmården står på listan o sen Nordens största Glassbar som lillasyster hittat....Spännande o besöka den må jag säga o då kan man ju pricka av de på listan iaf den kanske hör till saker man borde besökt innan man trillar av pinn....Efter road-tripen så blir jag kvar i Sthlm några dagar till o bara har SEMESTER o njuter av läget innan de blir dags o sätta sig i skolbänken igen....

Nu e  tankekraften slut men försöker att återkomma lite senare med bilder från helgen o annat.....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0