TORSDAG...

Okej klockan har tickat över 24:00 o idag är dagen D då jag ska lyssna på TAKIDA o få njuta av deras musik Live...Som jag längtat efter denna dagen o nu är den äntligen här....Så sen så kan jag kanske sluta tjata om dom oxå om ni har tur...Fast då lär jag väl gå på om hur bra jag tyckte dom va, är tredje gången jag ska se dom nu o hoppas dom e lika bra som dom varit förut....=P

Dagen har vart helt okej förutom magsmärtor som hör tiden till så jag har inte orkat duscha Mio som tanken va utan får ta de imorgon innan mamma o pappa hämtar med dom till stugan igen....Sen så hoppas jag på ett annat positivt besked imorgon så jag kan andas ut vad gäller skolan...O så ska jag ställa av bilen eftersom de inte verkar vara ngn som vill köpa den i nuläget o jag vägrar o stå o betala för en bil som jag inte använder....Jag använder ju racer skodan nu o tänker inte röra Forden mer än vad jag behöver vilket jag hoppas är inget alls...

Äsch har inget o skriva egentligen men måste ju säga att ibland blir man lite förvånad över dom kommentarer man får...Fick en i förra inlägget av en flicka som berömmde mina hundar men som sen i nästa mening undrade om jag kunde rösta på vad hennes lillasyster skulle heta...Tänker då inte rösta åt ngn som jag inte ens känner o förstår inte riktigt vaffö såna lämnar kommentarer....Om jag lämnar en kommentar hos ngn jag inte känner så är de för att jag gillar ngt på den sidan o inte alls för att fiska in läsare på min sida...Ja men de e ju sån jag e bara o min blogg har ju jag i första hand för min skull o dom som e närmast mig o lyckats få adressen hit.....=)

Natti natti o sov gott....(fast jag ska inte sova än på ett tag iaf..haha)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0