Uppdatera...

Dags för en liten update kan jag tycka o de är de fler än mig som gör....O självklart så vill jag va alla till lags så jag gör så gott jag kan....Just nu så är lillasyster med sambo hemma på lite semester men tiden går ju sååååå fort o snart e de måndag igen o dom åker hemåt....Men jag ska ju åka ner dit i aug o det är ju inte så värst länge kvar dit heller så det är väl bara o kämpa på så kommer den dagen oxå snart....=).....Har gjort en lite konstig sak idag som jag berätta mer om imorgon om de nu går som jag hoppas o önskar att de ska....Kan lägga ut bild då oxå när allt e klart så ni får lite klartext i de hela....Men mer än så säger jag inte.....

På jobbet så rullar allt på som de ska förutom att en väldigt STOR bit av mig saknas där nu då min Annsofie slutat o inte finns där varje dag....Känns sååå tomt att inte få se henne varje dag så som jag vant mig vid att gör i ett års tid nu...Ingen som finns där o lyssnar på mina problem o bekymmer o ingen som får mig att skratta så som hon bara kan....Finns sååå många andra som dom kunnat putta undan istället så att min Annsofie fick va kvar istället för jag behöver ju henne....Men jag hoppas innerligt på att få träffa henne imorgon för en stund för jag har tiggt åt mig lite skjuts av henne på dan om det är så att mina planer går i lås....Annars så måste jag se till o träffa henne snart iaf så jag får mig en dos av hennes underbara sätt....

Imorgon så åker jag ut till stugan en sväng för att sen återvända hemåt på lörd för att gå ut o roa mig med lillasyster med sambo m fl....Ska bli riktigt skoj fast jag tänker ta de lungt med drickat då jag inte mådde sååå bra förra lördagen efter jobbets personal fest....Tillbringade hela lördagen i soffan med coca-cola som dryck o åt lite chips o det är inget jag strävar efter ännu en helg så de blir till o dricka alldeles lagomt istället så att jag mår fin fint på sönd istället...Men jag hoppas på en riktigt rolig kväll iaf o jag kan ju ha riktigt roligt med lite alkohol i kroppen oxå....

Nu blir de till o tänka på refrängen istället o sängen som väntar.....Natti natti.....


Bästa Annsofie o lite onyktra jag....

Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Klart vi kan! Vi ska ha sjukt roligt:) med lagom mkt alkohol i kroppen! Kommer bli guld, ses i morgon! puss

2009-07-03 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0