...................

E så fruktansvärt uttråkad nu så jag funderar allvarligt på att gå o lägga mig istället o sova tills imorgon då jobbet väntar....Men de känns ju inte direkt som man tar vara på söndagen om man går o lägger sig redan..Så jag får försöka o kämpa på ett tag till iaf men det är ju såååå himla lungt överallt...På msn händer inte ett jota o på facebook likaså så då försöker jag o roa mig på egen hand vilket inte alls verkar funka ngt bra....På tv:n rullar VH1 med musik o de är ju lite skoj iaf men hade vart ännu bättre om dom spelat ngt i min smak....

Har intagt middag iaf men blev så illamående på kuppen så jag vet inte om de va så mkt bättre o äta egentligen....Men det är ju gjort nu iaf så jag borde överleva tills imorgon om jag har tur....Vädret utanför är inte mkt bättre än förut så jag är inte så sugen på att gå ut o vandra heller mer för hundarnas skull eftersom dom inte torkar på en gång...Men jag ska ta itu med deras pälsar snart igen men de känns inte så lockande då de bara regnar varje dag för då är jobbet liksom ogjort iaf....




Kan ju alltid bjuda på bra musik då regnet öser ner ute....Videon e lite stor men håll till godo iaf...

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0